Amazing alcohol, of amazing Cambodiaanse - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van aNNe - WaarBenJij.nu Amazing alcohol, of amazing Cambodiaanse - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van aNNe - WaarBenJij.nu

Amazing alcohol, of amazing Cambodiaanse

Door: aNNe

Blijf op de hoogte en volg aNNe

01 Februari 2013 | Thailand, Ko Chang

Bij het zwembad hebben we een ADHD-Rus. Gozer van iets in de 30 met een goedogend russinntje. Hij is een soort springbok met maakt steeds de meest ingewikkelde salto's, schroeven en wat al niet meer vanaf de rand van het bad. Je hoopt telkens weer dat z'n hoofd vrij blijft van het beton. Echt knap was de radslag met één arm alvorens hij in het andwerhalve meter diepe water tuimelt. Als groot publiek zoekt hij steeds z'n vriendinnetje, maar die heeft dit inmiddels zo vaak gezien dat daar geen ahhhh's en ohhhh's van te verwachten zijn. Z'n poopetje van het waarschijnlijk wat genant. Gisteren was het blijkbaar mannendag. Hij kwam met enkele tassen drank van de supermarkt (ze verkopen hier bij 7-Eleven ook whisky en wodka) en binnen no time had hij echte vrienden gevonden. Ze zochten schaduw en konden aanvallen op de versnaperingen. De meisjes bleven bij het bad want drinken is blijkbaar een mannenzaak. Vandaag alleen zijn meisje aan de pool gezien, het heeft er blijkbaar toch flink ingehakt. Ik had het idee, dat zij het wel rustig vond zo zonder springbok om haar heen.
Dat alcohol geen mannenzaak is ondervonden wij gisteravond in een girliebar, die wij na het eten even bezochten. De meisjes deden hun best om bij de "heren" in de picture te komen. Eén zo'n chicky kwam uit Cambodia en was een plaatje om te zien, met stilettohakken waarbij he je afvraagt hoe die tenen de grond nog kunnen raken. Zonder die dingen kwam ze bij Ola tot halverwege de kin, dus de schoonheid was maar ca. 142 cm lang. Om de haverklap kreeg ze een shotje aangeboden. Nee niet zo'n slappe als wij kennen, maar gewoon puur Tequila. Met elk glaasje klonk ze eerst met iedereen aan de bar, alvorens de versnapering achterover te slaan. Van de buurman van Ola hoorden we dat dit al een heel tijdje gaande was. Ondertussen bleef ze vrolijk, gezellig, maakte een dansje en zocht een nieuwe financier voor de volgende borrel. Rond middernacht gingen wij weg en hadden ook het idee dat zij het toch wat moeilijker had als toen wij binnenkwamen.
Een paar jaar geleden schreef ik het al eens, dat Aziatische vrouwen soms alcoholresistent zijn. Kunnen die russische Igors nog wat van leren.

• 01 Februari 2013 - 16:46

Diana:

Proost

• 07 Februari 2013 - 21:26

Emmy:

Ze zal net als die Russische Igor ook wel hoofdpijn hebben de volgende dag......